onsdag 8 april 2009

Hämnd?

M förtäljer via msn att han blir retad på jobbet. Det låter roligt tycker jag. R hade erbjudit sig att fixa fram "Organism 12:s nya mixtape". Han sa att det var "väldigt fett" och borde passa M eftersom han är "down with it numera".

M börjar planera för hämnd. En ganska svag hämnd kan jag tycka eftersom detta är planen:

mikebike (E-mail Address Not Verified) säger: (15.27.35)
jag kommer hämnas
Josefine säger: (15.27.53)
jaja-....
mikebike (E-mail Address Not Verified) säger: (15.29.11)
hahahaha fan jag ska komma på nåt bra
mikebike (E-mail Address Not Verified) säger: (15.29.38)
bara släppa loss fantasin
mikebike (E-mail Address Not Verified) säger: (15.29.41)
mohahahahaha

mikebike(E-mail Address Not Verified) säger: (15.30.14)
fan om jag inte ska ta ett idiotcitat av mig själv och byta ut huvudpersonen till dig


.....
Månne det vara något i stil med det här?

3 kommentarer:

Huskatt sa...

hahaha

Linnéa sa...

Hahaha.. Baden-Meinhof.. Vad söt han är, din lille karl.. Och var det den värsta hämnden han kunde komma på?

*skrattar högt*

Man kan ju inte annat än älska de små liven.

Josefine sa...

huskatt: ja det sa jag med! :)

linnéa: nä han är för söt faktiskt! jag älskar honom to bits.