tisdag 28 april 2009

Saker jag gjort för min pojkvän del 1.

Jag var, vilket var helt vansinnigt, på Strandhotellet i Mellbystrand en sommar. Där var det en "blandad" publik kan man säga. Till vår stora förtjusning(?) skulle Sten och Stanley uppträda. Jag insåg i berusningen att en autograf från en av de grånade männen var just vad Mr Bloggfrossa skulle behöva. Jag (var full) hittade en lapp och en penna och gick fram till Sten (jag visste såklart vad han hette eftersom jag, liksom M, vuxit upp i ett hem där dansband är the shit). Jag ville att han skulle skriva något med Bloggfrossa vilket Sten hade m y c k e t svårt att uppfatta. Så nu har M en lapp där det står "Till Mikael med loggflossa från Sten Nilsson". Det tycker jag var en mycket fin gest av mig.

7 kommentarer:

Anne sa...

HAHA! Tack för dagens skratt!

Trixtess sa...

Hohohohohi!

Anonym sa...

DET är kärlek!

Medelklassman sa...

You're such a sweetheart!

Rastapopoulos sa...

haha så jäkla underbart!

Tinalinatiny sa...

SJUKT fin gest! Hahha.

Huskatt sa...

Generöst av dig. (: