lördag 24 oktober 2009

Kvällens citat:

M - Kan du öppna batteriluckan? Mina naglar är så sköra.

11 kommentarer:

ling0n sa...

Hahahaha...

snarky sa...

grattis till bebisen!

LindaoEbba sa...

*skrattar i en liten hög på golvet*

Anonym sa...

Hahaha!
Skicka iväg honom till någon jouröppen vårdcentral med sitt onda öra så du får lite lugn o ro.
=)

Serafim sa...

Karlar!

Jo tjena sa...

HAHAHAHAHAHA

Moped sa...

Pelle: "Jag har så torra händer, det måste vara det kalla vädret. Jag behöver handkräm..." Oroväckande likheter.

Medelklassman sa...

Inte bara dom...

Anonym sa...

"Moped" sprider ju uppenbara lögner!
det blir ju lätt så när man tar citat ur sitt sammanhang...

jag hade ju precis gjort en massa manliga grejer, snickrat ett hemmabiosystem, slaktat älgar, bytt däck på bilen, slipat golv, hjälpt vägverket asfaltera nya Norra avfarten i Lund och via radio landat ett passagerarflyg där piloten tuppat av.
dessutom hade jag varit varit ute i kallt väder utan handskar.
då är väl lite handkräm inte för mycket att begära?

grattis till bebisen förresten! Hoppas både hon och du mår bra!

/Pelle

Daniel sa...

Feministiskt initiativ!

Nostalgia sa...

haha, jag skrattar varje gång jag läser det där :)
ordet SKÖRA. mmm :)