torsdag 1 oktober 2009

Oj,

jag råkade trampa av sladden till datorn så om typ två minuter har jag inte tillgång till le blog eller nåt annat längre. Jag hoppas att M har en lösning på det här tills jag orkat ta mig iväg och köpa en ny (hej kul utgift!). Så jag är inte iväg och föder eller så om det inte blir någon uppdatering på ett tag. Har inte ens hunnit läsa igenom alla tips om tv-serier än men jag är väldigt glad för att jag fått dem och ska kolla det när M kommer hem med sin iphone ikväll!

8 kommentarer:

Nostalgia sa...

du an ju passa på att föda undertiden :)

LillaGrå sa...

Bra att du förvarnade. Mycket bra.

Eller så är du kanske och föder i smyg..?

Mr Elway sa...

Tips är outlet24, de är billiga eller så kolla Tradera/Blocket för fynden. Köpa direkt är ju tokdyrt!

emster sa...

Men gud! du kan ju inte paja datorn precis nu! NU är ju som mest spännande! Vi alla går ju i väntans tider!!


Ska bli sjukt kul när du är tillbaka på bloggen

LYCKA TILL MED BEBISEN.

Josefine sa...

nostalgia: haha.. ja det borde jag ha gjort. åh då hade det varit färdigt nu.. underbara tanke.

lillagrå: ja du ser.. jag lyssnar på dig! :)

mr elway: tack för jättebra tips! ska absolut kolla outlet24. hade inte hört talas om den innan.

emster: nä, det var ju väldigt olägligt faktiskt! som tur är har jag en super-pojkvän som fixar såna här saker åt mig när jag klantar till saker i vår lilla vardag! :) och tack så mycket!

Jonna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
jonna sa...

lillagrå: exakt vad jag tänkte. haha.

Daniel sa...

Dags att ta fram klasiska brev å papper å Nintendo från 1991?