fredag 2 oktober 2009

Trött liten katt.

Jag blev något irriterad på Ryssland i morse när jag upptäckte att han vält ner min vas med orangea gerberor jag fick av M förra veckan (speciellt eftersom han dessutom valt att välta ut sin vattenskål så att det runnit över hela köket). Ryssland hade dessutom tuggat sönder en av blommorna. Men nu när jag ser att han gjorde det för att beströ sin lilla bädd med blomster är det okej igen. Han väntar väl besök eller nåt.
Man skulle också kunna säga något snuskigt om vad det ser ut som att han håller på med här men det tänker jag inte göra för min katt håller inte på med sånt!

4 kommentarer:

Jo tjena sa...

Vilken sötnos =)

Tinalinatiny sa...

Så himla söt. & med blomblad & allt.

& självklart sysslar inte Ryssland med sådana snuskigheter. Inte våra svansbarn heller ;P

LillaGrå sa...

Haha, vilken romantiker han är! Och sådana romantiker pysslar väl inte med självbefläckelse?

Anja sa...

Ser att du ska föda barn i morgon! ;)
Guu va jag är käck nu. mohahaha.