fredag 6 november 2009

Helg!

Vi ska åka till mina föräldrar.

Vad det betyder?

VILA

VILA VILA VILA
Äta mat man inte behöver laga själv.
Läsa böcker.

Det bästa:
Båda mina systrar (+en styck svåger) är hemma!

Vad det betyder:
Det finns åtminstone 4 vuxna personer som kommer att slåss om att ta hand om Tintin. Hur Pelle (svågern) ställer sig till bebispassning vet jag inte än..

Åh herre gud vad jag ska vila. Jag ska vila på ett sådant effektivt sätt att världen aldrig skådat något liknande.
Och klämma på min man. Hela tiden!

4 kommentarer:

Lilla Anna sa...

Jaa! Äntligen! Jag ser verkligen fram emot att ni kommer. Och att få ta hand om Tintin i natt. Jag har precis varit och handlat inför helgen, nu blir det matfest. Vi ses om några timmar.

Anne sa...

Så skönt! Ta verkligen vara på det!

Nostalgia sa...

tills hon vill äta, o du luktar maaaaat, o hon blir hysterisk o då lämpar de bara tillbaka henne på dig ;/

skoja bara. passa på o njut! och kläm!

Tinalinatiny sa...

Åh det låter otroligt mysigt! Ha en underbar helg :)