måndag 9 november 2009

Sköna helgen.

Vi har haft en helt underbar helg.

Vi sov en hel natt mellan fredagen och lördagen tack vare min gudomligt snälla lillasyster. Sen har vi vilat och fikat, ätit mat, vilat mer, promenerat, testat spikmatta (det förändrade inte mitt liv), vilat ännu mer, öppnat presenter (M), ätit lite tårta, vid några tillfällen fått hålla vår dotter, vilat mer och så klart kramats och pussats massor ensamma i sängen.

En skitbra helg.
Livet återvände till kroppen.

Ny vecka.
Inleder den med kaffe och promenad.
Ny vecka. Nya vanor.

6 kommentarer:

Medelklassman sa...

Otroligt gött att se hur ni rår om varann. Det är en grej jag tror många småbarnspäron glömmer bort.

/Mia Törnblom

(Nej, men på riktigt. Det är bra.)

Moped sa...

Du hade ju faktiskt kunnat få två nätter...

Sofia sa...

Skönt! Viktigt med mys för de stora!

Sassy sa...

Vilken skön helg du!

Åh, vad kul!
Fast jag slutar först kl 19 imorgon, så går det bra att ses vid 20?

kram

Tinalinatiny sa...

Aaa, jag önskar också att jag hade en syster med bebis som jag kunde få ta hand om.

Låter som en urmysig helg!

Josefine sa...

30+: Ja det känns väldigt viktigt att man gör det. Vill inte bli bitter och okramad bara för att vi fått en bebis. Jag vill ha kvar vår egen relation också som inte alls har med barn att göra!

Moped: Nästa gång ska du få gå upp!

Sofia: Ja verkligen! Livsviktigt. Då mår jag bäst.

sassy: ja herre gud. det var ett lyft för piggheten! ska bli skitkul att ses ikväll! kram

tinalinatiny: Alltså.. det är bara att komma hit så kan du får låna vår bebis om du vill! Hon är snäll och sover mycket.. ;)