torsdag 12 november 2009

Tröttman.

Idag är jag nog ganska trött. Det liksom svider runt hjärnan. Och i ögonen.

Annat sorgligt bevis på att jag är trött:
* jag fick just kolla upp vad jag har för adress på hitta.se

Annat sorgligt:
* det är verkligen inte första gången jag får göra det.

Men viktigt: det är inte gröt i hjärnan.
Jag fick börja med sådana åtgärder långt innan bebis ens var påtänkt.
Ja, man kan ju inte hålla reda på allt. Har mycket viktigare och roligare saker att ha plats i hjärnan för. Tror jag.

3 kommentarer:

Jo tjena sa...

Känner igen det där...brukar ofta få kolla upp mitt eget telefonnummer trots att jag har haft samma nummer i ett par år.

Sandra sa...

Haha, så där känner jag också just nu. Jag är verkligen inte i närheten av att ha bebis. Alzeimers light, kallar vi det för i min familj.

Josefine sa...

jo tjena: åh yes! då är jag inte ensam1

miss s: jaha.. det kanske bara är en liten släng av det jag har då!