onsdag 18 augusti 2010

Bara jag och S:et.

Vilken jädra skillnad på att gå ut ur hemmet utan bebis med det ton packning som krävs. M är ute med Tintin nånstans. Jag hämtade S:et på skolan. Jag och hon gick och åt lite mat på café. Sen åkte vi hem. Jag sa "du jag lägger mig nog och läser i sovrummet en stund" och hon sa "mm.. jag ska leka på mitt rum". Det var enormt längesen det bara var hon och jag själva. Vi planerar för biobesök nån dag. Hon vill inte se något läskigt men gärna ha popcorn.

3 kommentarer:

Ida sa...

Visst, det är mysigt att ha en liten bebis och häftigt med all utveckling som sker, men jag längtar också tills min fyramånaders blir större och äldre. Tänk vad härligt.

Helena mitt i smeten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Josefine sa...

Ja, det är fantastiskt när de är små men det är fantastiskt när de är lite större också!