torsdag 26 augusti 2010

Människor!

Var inne en sväng på ICA innan för att köpa kattsand. Framme vid kassan stod en slipsförsedd man för att betala med sitt kort. Tydligen krånglade 1:an så han kunde inte slå sin kod. Kassörskan avbröt köpet och bad honom göra om proceduren.

Slipsman [helt allvarlig] - Ja du.. om kortet blir skimmat vet jag vem som gjorde det.
Kassörska [van vid idioter] - Jaha. Jag avbröt köpet.
Slipsman - Om kortet blir skimmat då vet jag vem...
Kassörska - Ja då är det jag.
Slipsman - Också hatar jag ICA:s internet.
Kassörska - Jaha. Det kan inte jag hjälpa dig med.
Slipsman - Jag hatar det. Det är skitdåligt. Det var jag som byggde det.

2 kommentarer:

snellie sa...

hahahaha men va? Konstig slipsman.

Honey sa...

Åååh, kunder! Jag säger bara det. Jag har också suttit i kassan på ICA ett tag och det finns en hel del speciellt folk där ute. Jag tror höjdpunkten var han som började kasta varor på mig när han tyckte att bandet gick för fort.