onsdag 25 augusti 2010

Trött igen.

Nu har jag suttit och slösat bort en massa tid på ingenting framför datorn. Igen. Och nu minns jag varför jag gör det. För att jag inte orkar så mycket annat när jag gått upp tidigt på morgonen, haft saker att göra hela dagen och sen ätit mat och landat i soffan. Orkar inte ens gå och hämta min bok. Men det blir kanske bättre när jag kommit in i vardagen igen. Känner mig väldigt glad för att det blir struktur på dagarna i alla fall. Det var skönt med långledighet men vi var verkligen färdiga med att slöa runt hela dagarna utan något speciellt att ta oss för.

2 kommentarer:

Lonesome Mama sa...

usch, samma sak här, funderade på igår hur mycket jag egentligen haft en här maskinen i knät sedan jag införskaffade den, rysliga tanke

Josefine sa...

usch ja. bäst att inte tänka för mycket på det! egentligen har jag inget emot att slösa bort tid på det heller. det är när det blir för många kvällar hängandes framför datorn som jag tycker att det känns deprimerande.