torsdag 19 augusti 2010

Win.

Jag hann bli sur innan M var färdig med sin förbannade facebook-grupp. Han lade cirka en timme på att skriva texten och sedan fyrtiofem minuter på att fixa med flurry-bilderna. Då gick jag och lade mig och läste ett reportage i Filter om hur jävla dåligt minne och hur lite kunskaper man behåller när man hämtar all sin information från nätet och som jag NJÖT av att tänka på M:s förmultnande hjärna. Allt betalade dock sig för han hade dåligt samvete när han lagt hela kvällen på sitt Flurry-engagemang istället för att ha en trevlig afton med mig som utlovat: det blev massage i en timme (och ska bli ytterligare en ikväll).

1 kommentar:

Erik F sa...

Artikeln i Filter var riktigt bra. Finns att läsa här:

http://www.magasinetfilter.se/magasin/filter-15-10/hjarnslapp.aspx