tisdag 29 december 2009

Att duscha med Mikebike.

Allt inleds med att han står och håller fast sig i väggarna samtidigt som han utför någon form av "eggande" dans. Därefter tar han fram sin nya duschcreme som får honom att dofta alldeles jävla fantastiskt. Men det är ingen ursäkt för att utföra den serie moves han drar av inne i duschen medan jag med någon slags skräckblandad förtjusning ser på den man jag valt att dela mitt liv med.

Han åmar sig, kråmar sig, juckar i luften, smörjer in sig med duschcrèmen och berättar att han nu doftar musk mellan skinkorna. Sen fortsätter han den "sensuella" dansen och sjunger

"I'm the musk man... I am the motherfucking musk man.... Oh oh... Musk... Musk man..."

But I do love him. Min egen motherfucking musk man. Det är inte alla som har en sån!

6 kommentarer:

Hämpa-Helena sa...

Hahahaaa! Jag tror jag skrattar ihjäl mej! =D

Sofia sa...

Någonting säger mig att Mikebike och A skulle kunna finna varandra...

Nostalgia sa...

haha. oh my god :)

Ron Obvious sa...

Vadå, gör inte alla så?

Timjan o Akleja sa...

Aaahahaaaaah, jag dör! Min man tittar konstigt på mig för att jag skrattar för mig själv... ;)

Jo tjena sa...

Hahaha skönt att höra att min man inte är den ende som gör så...