fredag 23 april 2010

Fredagsstämning.

Tydligen hade någon sagt att M var väldigt vältränad på gymet så att de inte vågade köra samma program som han gjort på cykeln. Det här fick jag naturligtvis höra igår och efter det skrev han ett blogginlägg om det. Ingen vi känner kommer att missa den historien. Den kommer att berättas till leda.

I morse när jag kom hem från min träning (obehagligt att stiga ut genom dörren vid 7 på morgonen för att träna - aldrig igen) stod M i dörröppningen till köket, med sin vältränade kropp, iklädd enbart kalsonger och gjorde höftrullningar. Det skulle vara sexigt och göra mig sugen(?)

6 kommentarer:

Medelklassman sa...

Funkade det?

Josefine sa...

Jag hade kanske önskat att han hade valt något annat än gröna 70talskalsonger. Men annars så.

mikebike sa...

vaffan. Det var ju min mister sexy dance till dig. men men om det inte faller unga fröken på läppen så... no more!

Sofia sa...

Det där med sexy dance höftrullningar... Är det en kollektiv missuppfattning hos män?

Josefine sa...

Kanske att de kan träffas och göra höftrullningar tillsammans!?

E sa...

Frågan är väl vad det är de tror man blir sugen på?