torsdag 15 april 2010

Nej, det ska inte bli en bebisblogg. Bara lite grand idag.

Först hittade jag med hjälp av min lasersyn en jordnöt under soffan.
Den fick jag inte behålla. Jag rusar genast vidare mot nya förbjudna marker.Mammas böcker. Konstens historia. Den ser god ut.
Nästan lika god som sladdarna, stolarna och mina strumpor.
Eftersom jag inte fick ha böckerna heller tar jag
väl den här sketna lampan istället. Fuck sakerna
jag FÅR ha. Fattar ju vem som helst att det är roligare
med snaror, ström och knivar.

8 kommentarer:

Sofia sa...

Mysigt med lite bebisblogg :)
Precis så är det, vad som helst, bara det inte är gjort för barn!

Jo tjena sa...

Det verkar vara full rulle på henne =)

Tinalinatiny sa...

Hon ser så ortoligt söt ut på bilderna när hon liksom hasar sig fram, du måste nästan lägga upp en film. Jag vill se henne in action, haha.

K. sa...

Tintin är ju helt otroligt söt. Vilka underbara ögon! :)

Josefine sa...

sofia: ja jag tycker också det! ja hon har helt snöat in på sladdar av nån anledning. plötsligt är hon borta och då hittar man henne gnagandes på nån sladd. och då har jag ändå bra koll på henne. men hon är snabb som en vessla nu.

jo tjena: ja det kan man säga!v m lär få en spännande föräldraledig tillvaro (noll tid att sitta ner.... :)

tinalinatiny: vad snäll du är! jag får kanske fixa det nån dag. :)

k: tack! (eller vad man säger)
ja hon har fått väldigt fina ögon. det är mest m:s förtjänst tror jag... :)

Lillräven sa...

Ååå gullefis! Vilka enorma blå ögon, men det är inte så konstigt, såna har ju du med. Kul med lite bebisblogg ibland ju, så är man inte ensam höhö.

Jonna sa...

Ja, vad är egentligen grejen med att de små liven har det där berömda ögat för vad som är som mest livsfarligt och bara kastar sig över det?

Josefine sa...

lillräven: ja jag gillar bebisblogg! orkar bara inte med kommentarerna som bara "men åh... fan vad tråkigt det blivit.. är det här en jävla bebis/katt/whatever-blogg eller?". fast det borde jag bara skita i såklart! och tack! vad snällt. jag blir glad när nån säger att tintin är lite lik mig också. alla säger att hon liknar m mest. inte för att det spelar nån roll egentligen. men det är kul ändå!

jonna: nä, jag fattar verkligen inte. just nu är hon inne i en tung sladdperiod. går även bra med uttag. men helst sladdar. gärna de till datorerna.