fredag 9 april 2010

Jag kan inte sluta lyssna på Santigold (varför har jag missat henne innan?)!

5 kommentarer:

LillaGrå sa...

Vilken fredagspepp! Härligt!

Nostalgia sa...

hittade inte den låten på spotify, det var ju synd.. för den var bra :)

Nostalgia sa...

jo.. fast santOgold :o

Fifi sa...

Jag och min kompis satt med varsin iphone när vi förfestade igår och båda var helt förundrade över alla finesser!

Jag har samma nr, fick ditt sms innan, fick inte du mitt?

Det skulle vara kul att gymma tillsammans nån dag! Jag har ett bra program som min bror har satt ihop. Det blir nog att jag gymmar i morgon och på torsdag.

kram

Josefine sa...

lillagrå: eller hur! :)

nostalgia: ja hon kallade sig santogold tidigare. vet inte varför hon bytt..

fifi: hahaha... ja men då kan mikael komma på era fester också. han skulle nog trivas då. vad konstigt. det stod att sms:et inte gick att leverera och då tänkte jag att det nog var något krångel med ditt sim-kort. men då går det fram i alla fall! vilken tid brukar du gå dit och träna? skulle vara jättebra med lite inspiration för mig.. :) kram