onsdag 14 april 2010

Lite seg.

Som vanligt följs de där handlingskraftiga dagarna av en slö dag. Idag har jag inte gjort många knop. Packat kläder som jag sålt på tradera. Läst två noveller i Båten. Druckit kaffe. Druckit kaffe igen. Bokat in lite träningspass. Ett ikväll. Fattar inte hur jag ska orka gå idag men det är väl just därför jag ska gå dit. När jag kommer hem ikväll är M iväg och byter däck och med sig tar han hushållets två barn. Så då får jag komma hem ensam. Duscha & Äta Ensam. UNDERBART!!!

2 kommentarer:

martin sa...

Åh det är fan vardagslyx på hög nivå! Det är ju inte allt för ofta man kan gå hemma i lugn och ro och skrota, och herregud - äta i sin egen takt. Skönt!

Josefine sa...

Ja det är det verkligen! För nån vecka sen fick jag flera timmar ensam mitt på dan på en lördag och låg bara och sov och läste. Det var så JÄVLA skönt.