Satt just i mysig telefonkö till Telia. Tjugo minuter senare blir jag framkopplad och drar mitt ärende. "Då ska vi.. ska kika här.. tut tut tut". Samtalet nedkopplat. Ahhhhhhhhhrrrrrrrrrggggggghhhhhh.
Då ringer jag igen.
....
Efter ytterligare tjugo minuter blir jag framkopplad. Framför ärendet. "Du ska bli kopplad till en kollega". "*pip* Du har plats 16 i turordning."
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
6 kommentarer:
Alltså, det är 2010. Kan dom inte komma på något bättre system?
Himla typiskt Telia...helt otroligt att du fick prata med en fysisk person.
Nä, så jäkla konstigt. Jag var redan sur efter att ha suttit i telefonkö i 40 minuter och sen en kö till!
det är också sjukt att alla andra företag har gratisnummer man kan ringa, men inte telia! de tjänar på att man står i kö! vansinningt!
Hej!
Mitt namn är Daniel Leuschner och arbetar på Telia kundservice.
Först få jag ta tillfället i akt att be om ursäkt för de ovanligt långa väntetider vi har nu. Självklart ska det inte vara så långa svarstider. Vi har påbörjat en långsiktig förändring som inom kort kommer vara fullt realiserad.
När man ringer till 90200 från en Teliatelefon så kostar detta inte samtalet någonting.
Har du fortfarande inte fått ditt ärende utrett så tveka inte att kontakta mig via formuläret nedanför så löser vi det denna vägen istället.
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515
Med vänliga hälsningar
Daniel Leuschner, Telia kundservice
Oj, coolt att få svar från Telia! Sitter de o googlar på telia + telefonkö tro? Undra på att de inte hinner svara då... ;)
Skicka en kommentar