fredag 20 mars 2009

Att dela systerligt.

Jag och S:et gick och fikade efter att jag hämtat henne på förskolan.
J- Vi kan dela på bullen och chokladbollen!
S- Ja!
(Jag delar dem i två delar)
S -[skriker] Jag tar STÖRSTA av bullen... OCH CHOKLADBOLLEN. Du får ta MINSTA.
Sen gick vi till ICA för att köpa lite fredagsgodis till oss brudar i hemmet eftersom M ska dricka fredagsöl. Vi slog även till på en skitbillig Rugrats-filmen. Brudkväll ikväll alltså. Det är egentligen en dum idé eftersom bilden nedan visar graden av sockerfylla post fika. Hon ser i alla fall tuff ut i sina nya solbrillor.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, den ungen är så mäktig! Hon gör som hon vill och ser till att ta plats. Grynet kan slänga sig i väggen!

Anonym sa...

hoppas ni haft en underbar tjejkväll babe! puss!

Tinalinatiny sa...

Brudkväll, i like! :)

Anonym sa...

Hahaha. Helt rätt. Klart man ska ha den som är störst :-)

Anonym sa...

Sockerhög helt klart! Snygga brillor!

mamman

Anonym sa...

Hehe coolaste S:et med sina toksnygga brillor. Hoppas brudkvällen med Rugrats och godis var gräjt! Jag hade inte bangat. Stor kram

t.b.f.t.e. sa...

Nya shades, ny attityd. Fast hon är ju alltid kaxig.

Medelklassman sa...

Sockerfylla - jag snor det ordet.

Idag oerhört aktuellt efter kalasfrossa med fika och snask i 3 timmar.

Jo tjena sa...

Haha sockerfylla, underbart!