tisdag 24 mars 2009

Bevis på min godhet.

Man kan tro att jag är lite hård mot M ibland. Det är jag inte. Jag är faktiskt oftast ett litet under av godhet mot honom. Inte när jag retar honom förvisso. Då blir han galen. Och det kan jag tyvärr inte avstå från för det är något av ett livselixir för mig. Det är alldeles ljuvt att lura honom (som att sjunka ner i ett varmt bad när man fryser), reta honom till vansinne eller bara rent allmänt störa honom - han blir purpurfärgad i ansiktet, suckar, skriker, stönar, larmar och gör sig till. Det sprätter i hans armar och ben. Han stampar och går an. Det är helt enkelt en syn för gudar som man inte vill gå miste om.

Men nu nyss kom jag på en jätterolig grej jag kunde skriva om honom också frågade jag om jag fick tillstånd till detta. Det fick jag inte. Så nu skriver jag inte det.

Respektfullt av mig.

7 kommentarer:

Jo tjena sa...

Jag blir väldans nyfiken!

Mr Elway sa...

Va fan... Du kan ju inte säga A och sen inte B... Låt nu inte M stoppa dig!

Tinalinatiny sa...

Oh my. Jag blev också galet nyfiken!

Blue sa...

Hmm...sicken fjant ;)

Han som jag delar möbler med ogillar bara när jag är arg på honom och skriver det i bloggen. Det lärde jag mig i samma veva som jag upptäckte att han faktiskt läste skiten.

Tråkigt. Han är ju den som får mina blodkärl att poppa oftare än både bilköer och besök på IKEA.

Så frågan är, var har det gode M'et gjort? En misslyckad pärlplatta? En parkeringspaxning?

Det är nästan roligare att gissa utan begränsningar än att faktiskt veta. Fantasin har ju inga gränser ;o)

Josefine sa...

jo tjena: haha.. ja det förstår jag.

mr elway: han säger att han kan bli trakasserad på jobbet.. haha.. vilken mes va!

tinalinatiny: ja jag förstår det. jag hittade ett mycket lustigt samband i en sak han alltid gör. det var så bra. och nu får jag bara tänka på det i min ensamhet.. fan.

blue: haha.. nä jag försöker vara snäll mot min kille. ibland. så den här gången låter jag honom slippa undan. jag spar mina strider!

Anonym sa...

Åh, nej, du skulle itne ha frågat honom, nu blir jag ju nyfiken!

Det hör faktiskt till att man ska reta sin pojkvän! Vad ska man annars göra hela tiden? Snällhet kan vara bra, men kan bli lite tröttsamt i längden, hihi!

En mördarnalle skulle jag vilja ha, måste gå till Dolores och kolla nån dag, det var flera år sen sist.

Blue sa...

Neeeej, jag menade att det var han som var fjant - inte du ;)

Som redan sagt, mkt roligare att fantisera ihop vad det kan vara för något.