fredag 27 mars 2009

Den där grejen när man ljuger för sig själv:


11 kommentarer:

egarcia sa...

Det där känner man igen =)

t.b.f.t.e. sa...

Lunch?

Anonym sa...

Ett nyttigt mellanmål...

Nipe sa...

Been there, done that!
Som att åka till Idre en vecka, åka slalom halvdag, åka längdskidor, sen äta middag och kröna med mängder glass, godis, chips och alkohol. Och sen, sen funderar man på hur i hela friden man kunde gå upp ett kilo på den veckan - jag som var så nyttig?

Jo tjena sa...

Det där känner jag igen allt för väl...fyllde hela kylen med en massa grönsaker, tofu och lite annat nyttigt, för att sen svulla i lösgodis...

Lallis - liv och leverne sa...

Där var man fast i ett igenkännande leende;)
Kram Lallis

Sassy sa...

Haha, "nyttiga" mellanmål ja...

Har du det bra i Malmö?

Blue sa...

Fullkomligt jämförbart med att beställa Big Mac & Co (nej - jag vägrar säga meny fast jag vet att det har hetat det sedan urminnes tider ;) och en Cola Light...

För att man bantar! Johodå...det gjorde min extremt överviktiga och skitviktiga kollega ett par gånger i veckan på den tiden det begav sig.

Begåvat?

;o)

Medelklassman sa...

Must. Have. Candy.

Aaaaa...

Josefine sa...

egarcia: haha.. ja jag hade så goda intentioner...

tbfte: nä då åt jag chips. skoja bara. nä det var mellanmål.

chor: mycket.

nipe: hahaha.. ja ungefär så!

jo tjena: ja det blir liksom som att det väger upp..

lallis: :)

sassy: väldigt nyttigt! latmansmellanmål in deed.

blue: haha.. cola light tycker jag typ alltid är töntigt. alltså. ska man vara nyttig kan man nog skippa colan helt och hållet.

30+: det är inte lätt med godis-craving. och jag är svag. mycket svag.

Anonym sa...

Hahahaha- den understa bilden är min meny ;-)