tisdag 17 mars 2009

Jag förstår inte riktigt?

Så såg jag slutet på Malous program igen. Jag hamnar visst där varje dag.

I alla fall. Kay Bond och någon annan var där och diskuterade Gant. Det visades klipp från en modevisning som Alek Wek gått och detta kommenterar Bond med:

- Här ser vi Alek Wek som är väldigt engagerad i... (hon tycks fundera för att komma på vad det är egentligen och säger sedan med en smula tvekan i rösten)... Afrika.

Vad betyder det?
Hur är man engagerad i en hel världsdel?
Jag förstår faktiskt ingenting.

4 kommentarer:

t.b.f.t.e. sa...

Hahahaha-Hahaha!

Tinalinatiny sa...

Jag såg också det där, hahah. Herregud, var hon ens tvungen att öppna munnen ang. det? & nej, jag förstår inte heller.

Jo tjena sa...

Hahahaha men jisses!

Den där Andreas sa...

Det är inte bara du som kollar på Malou! http://www.pastan.nu/sharedmedia/pastan/blog/72/18/43/104/20090310/roc_20090319_big.gif