måndag 15 februari 2010

Åh, vilken tur.

M förtäljer på MSN att han "har smärta mellan skinkorna". Det låter oroväckande. Det låter ännu mer oroväckande att denna smärta uppstått då han cyklat på gymet. Han hade valt programmet "gut buster". 11 km fransk bergskedja varav 8 km i uppförsbacke.

Det blir säkert jättespännande att lyssna på hur han uträttade detta stordåd. Smärtan, uthålligheten, låren, svetten, smärtan smärtan smärtan.

....
Hur FAN får man smärta MELLAN skinkorna av att cykla? Jag kan ju säga redan på förhand att det inte blir någon massage för att lindra den smärtan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter Riktigt Riktigt manligt =))

Säg till att han sätter på sadeln nästa gång han skall "spinna" ;-))

Johan I Majorna

Josefine sa...

hahahahaha.... ja det ska jag göra! :)

Medelklassman sa...

Eller så kanske du kan djupmassera, med gummihandske? Det borde också lära honom en läxa.

Fifi sa...

Hur fan lyckas han få smärta MELLAN skinkorna? Hm, han måste ha spänt hela rumpan allt han kunde under hela cyklingen…

kram

Fredrik sa...

Han kan absolut få en undersökning PR.

Jag är inte den som är den.

mary sa...

Eh, Smärta mellan skinkorna? Är du säker på att du vet vad det är för gym han går på egentligen?

Josefine sa...

30+: Där sa du nåt! Tack för tips.

Fifi: Ja han har visat mig mer exakt var smärtan sitter nu. Jag förstår på ett... ungefär... tror jag. Vill nog inte veta exakt.. haha :) kram

doktoranden: hahahaha... vad bra. jag skickar honom till dig!

mary: nä inte längre. han hade just en utläggning om att där var en man som tränade som hade bröst som vilade mot magen. Han pratade väldigt detaljerat om det hela så jag börjar naturligtvis undra.