torsdag 4 februari 2010

Nu hänger jag inte riktigt med.

S: Kommer du ihåg det där rummet som kanske var ett museum eller så var det inte ett museum också var det ett stort rum och sen ett rum till... vet du vilket?
J: Nä.. inte riktigt faktiskt?
S: Där nere var det leksaksdjur och sen var det en låtsasgiraff. Och ett rum och sen ett rum till. Vet du nu?
J: Naturhistoriska muséet?
S: Näääää det tror jag inte för det var ett rum med ett rum och sen en lång giraff.
J: Okej. Nej det vet jag nog inte.

7 kommentarer:

Jo tjena sa...

Ett rum med ett rum? Haha gulligt egentligen =)

Nostalgia sa...

helt glasklart ju!

Jonna sa...

Här låter det mest ah...nä...dooo...mamma...nej...mh...dä...nä...mh...dä...nä och till det en massa yviga gester. Jag trodde att det skulle bli lättare att förstå när hon börjar prata "på riktigt", men tydligen inte.

Medelklassman sa...

Fantastiskt.

mikebike sa...

Underlandet?

Unknown sa...

Hmmm, den kan du grubbla på en stund tror jag. Kan det vara den affären ni tydligen var i för ett tag sedan som man gick upp för en trappa och där kunde man leka fast det var en affär.

/mamman

anna sa...

GLASKLART DET DÄR ! :D