måndag 22 februari 2010

Fotmassage.

Den bästa grejen med att M bloggar i evigheter vissa kvällar är att han alltid erbjuder fotmassage efteråt. Det är som kompensation för att jag tålmodigt suttit och väntat på att vi ska, ja typ umgås eller nåt.

Nu undrar jag lite om den här sjukan kommer att spridas all over min kropp om jag tackar ja till kvällens erbjudande om fotknådning.
Men nu skiter jag i det och låter honom sprida skiten för fotmassage är något av det bästa jag vet.

Fast häromdagen sa han att han är fotfetischist. Vet ej om det var skämt. Hoppas att det var det.
....

Jag frågade honom och han sa att det var ett skämt men att han är "rövfetischist". Sen tog han tillbaka det också.

Svårt att veta hur det ligger till.

3 kommentarer:

Snellie sa...

Om jag får chansen någon gång, ska jag erbjuda dig min fotmassage. Jag har hårda nypor och rätta knycken för sköna tåknak...;) Det är bra att du får "ersättning" för utebliven umgängestid btw.
Kram

Josefine sa...

aaaahhhhhhhhhhh.... jag älskar fotamssage som liksom.. gör skitont. Jag får komma och hälsa på! ;)

Josefine sa...

och en kram med!