torsdag 25 februari 2010

Fint folk.

M berättar på MSN att

"Vi blivit omnämnda på Bloggkommentatorerna."

Jag går in och tittar och förstår att han numera slutat säga "jag" om sig själv och gått över till det lite mer nobla (eller schizofrena - det beror på hur man väljer att se det) "vi". Det är han som blivit länkad. Inte jag.

Sen ser jag i kommentarena att två fantastiska kvinnor nämnt MIG som en ljuvlig bloggare. Då känns det bra igen. Tack snälla ni! Det värmde denna lite lätt uppgivna dag.
Tack Marie och Hanna!

7 kommentarer:

Fifi sa...

MikeBike är silver, men du är guld!

kram

Josefine sa...

Haha,... Tack! Kram! :)

Anonym sa...

Du finns med i min länklista också. Det betyder att jag gillar din blogg.

Josefine sa...

femtehimlen: Det är jag väldigt glad för! Tack! :)

hanna sa...

men såklart! din blogg är ju min tillflyktsort när jag vill läsa något vettigt i en värld av idioter, typ!

KARLAVAGNEN sa...

Du är klart bäst!

Jo tjena sa...

Jag är snarare förvånad över att ni inte blivit nämnda där tidigare =)