måndag 1 februari 2010

Tradera-stress.

Vi budar på tallrikar på Tradera. Vi har lyckats samla ihop en del men det fattas ett antal mattallrikar samt djupa tallrikar. Jag blir nästan förbannad när jag ser hur vi blivit överbjudna på två auktioner. Nu ligger vi lågt fram till slutet på auktionerna och så drämmer vi till med något (för) högt bud. Egentligen vill jag bara gå in och lägga femhundra direkt på mattallriken så att hon den andra budaren ska sättas på plats men den här gången ska jag lyssna på M. Tålamod!

5 kommentarer:

Tinalinatiny sa...

Ja, jäklar vad jobbigt det är! Jag mår psykiskt dåligt när jag sitter & budar på något jag verkligen vill ha, inte helt lätt att vara kall då..

Hoppas ni fick era tallrikar :)

Tess sa...

Att slänga in ett bud i sista sekund kallas att "ninja" har jag lärt mig nyligen ;-)

Fifi sa...

Jag blir så nervös av Tradera att jag inte budar där särskilt ofta. Mina senaste köp var dock lyckade, två My Little Ponies!

Anna sa...

Det är farliga saker det där. Rätt vad det är så sitter man hålögd och vansinnig framför datorn, och skulle kunna göra vad som helst för att göra sig av med dom andra jävlarna som sitter och bjuder över. Men rätt vad det är så gör man VÄRSTA FYNDET!! :D
Och då kan man sitta och skratta åt dom som låg och sov klockan 03.08 istället för att buda på en grisrosa klänning som man ändå inte kunda ha när den kom fram.
Har jag hört av en kompis att det kan hända.

Josefine sa...

tinalinatiny: ja jag fattar inte hur man kan bli så stressad. men det är lite vardagsspänning liksom! :)

tess: aha! tack för upplysningen!

fifi: då förstår jag att du är nöjd! kram

anna: hahahahaha... ja herre gud. det blir inte alltid helt lyckat.