lördag 26 juni 2010

Mys de luxe.

M är så himla sugen på dokumentär om mördare. Han bad mig sätta mig vid datorn och leta upp något som hade med vansinniga mord att göra. Gärna såna som mördar många. Det räcker inte med nån sketen vanlig mördare. Nej, perverst ska det vara.

Så det blir mys med nio timmar seriemördare ikväll.

Alltså - lyckan i hans ögon när han såg att det inte var en vanlig tvåtimmars-dokumentär utan en hel flertimmarsserie var nästan äcklig att skåda. Men det här är mannen som föreslog filt, kaffe och The Encyclopedia of serial killers som en dejt.

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Hahaha, underbar första date!
Kan du inte berätta lite mer om hur och när ni träffades?

LillaGrå sa...

Haha! Då har han något gemensamt med B... eller ska jag kanske säga att då har vi något gemensamt. Jag vet betydligt mer om de där seriemördarsnubbarna nu än vad jag gjorde före B.

mikebike sa...

fredrik: herregud. inte första dejt för fan. Som "en dejt". Jag är inte dum i huvudet. Typ tredje dejten eller nåt.

Lillagrå: Haha B är en bra kille. det vet jag.

Fredrik sa...

Smart det där. Man tar ju inte fram seriemördarintresset direkt. Då skulle hon kunna tro att man var lite avvikande.