måndag 7 juni 2010

Tusende inlägget.

Det blev lite oväntad bloggsemester när vi ändå tog en minisemester i övrigt. Vi har hunnit fira utexaminerad syster (socionom), äta pasta i Malmö, italiensk buffé med släkt och vänner i Laholm, se Peter Wahlbeck, äta en pizza, dricka några öl och en hel del vin, sova ut en morgon (tack mamma), se Eldkvarn, springa två stycken 6kilometersturer, fika på Utsikten, göra vegetarisk buffé till mamma som fyller år idag och lite andra saker.

Nu blir det "Sin Nombre" i den renbäddade sängen.

Tillbaka imorgon!

6 kommentarer:

Jo tjena sa...

Låter som en väldigt härlig bloggsemester =)

Fifi sa...

Det låter som en vansinnigt fin minisemester du!
Och smart syrra du har som väljer ett sådant bra yrke *självgod*

kram

Nion sa...

Grattulerar, flitigt bloggande. Uppskattar verkligen att du uppdaterar ett par gånger om dagen.

Tinalinatiny sa...

Det lät som en himla trevlig bloggpaus. Min bloggpaus i helgen var inte lika trevlig, mest jobb bara. Lite avis :) Men i helgen ska jag vara ledig äntligen.

Caravaggio sa...

Jag såg dig på Hemköp Masthuggstorget förra veckan. Jag tänkte säga hej, sen kom jag på att jag ju inte alls känner dig och att det hade varit jättekonstigt så jag gick och pantade istället.

Josefine sa...

Jo tjena: ja det var det verkligen!

fifi: det var verkligen en skön helg. med fint väder också. haha.. och klart att hon gjort ett bra val när hon följer din väg! :) kram

nion: tack! vad roligt! det går ju upp och ner med bloggandet men ibland blir det mer.

tinalinatiny: det blir skönt för dig! det gör underverk för humöret minsann.

caravaggio: jaså, minsann. det hade i så fall varit tredje gången nån kände igen mig. jag misstänker att det var när jag rusade runt och letade efter plastbestick nära mjölkavdelningen?