fredag 11 juni 2010

Slut på romantik:

M går på toaletten. Han gör uppenbart nummer 2. Väljer att ej låsa dörren (den är inte ens stängd ordentligt). Lyssna igen. LÅSER EJ DÖRREN STÄNGER INTE ENS DEN! Sen ser jag på facebook att han facebookat under tiden (den var lång) som han spenderade innanför den ickelåsta dörren. WHAT? Sitter och svarar på en av Helenas kommentarer om osteopati .

...
uppdatering
sjukast av allt är hans kommentar:

"haha.. nä jag är sugen på hårda tag"

är det vad man tänker när man sitter och bajsar?

9 kommentarer:

Helena mitt i smeten sa...

Ha ha ha! Skrev han det när han bajsade!

mikebike sa...

censur för i helvete!!!! får man be om lite censur. kan ingentingf få stanna innanför de här väggarna? helvetes...

Josefine sa...

helena: jag är rädd för det. han tänker kanske bäst då?

sambo: stäng och lås dörren. håll sen snattran! puss

Fredrik sa...

Det där med låsta toalettdörrar har man gett upp sen länge. För många år under samma tak.

Fifi sa...

Niklas gillar att ta med sin MacBook när han gör tvåan. Han bär in en köksstol till badrummet och placerar datorn mitt emot sig. Sedan kan han sitta där ungefär hur länge som helst.

Anonym sa...

Äh vadå vi bajsar alltid med öppen dörr här hemma. Man ser toan från köket så om man blir bajsnödig mitt i frukosten kan man bara fortsätta prata med varandra utan avbrott. Den ena äter, den andra bajsar. Gott så!

Josefine sa...

doktoranden: haha.. ja men jag skulle vara nöjd med att han stängde dörren ordentligt!

fifi: hahahaha... då kan man tala om att njutbajsa då :)

anonym: det låter härligt befriat. men jag tror vi håller oss till de stängda dörrarna ändå! i alla fall jag. och låst.

Andreas i Stockholm sa...

Min svåger hade en gång lite svårt att hålla god min när hans dåvarande svärmor(!) tyckte att han skulle komma in och borsta tänderna medan hon satt och bajsade :-)

Medelklassman sa...

Men för helvete svenska folk. Lås dörren! Är det koprofag-voyeurer man delar nation med?