tisdag 28 oktober 2008

Med dejlig chokolade och kager till.

Jag har nu ägnat kvällen åt att äta cashewnötter, läsa om Black metal (oh my vad det är roligt faktiskt..) och nu har jag slagit in presenter till min älskling. Han fyller år på lördag. Han vill inte prata om det - kan inte bärga sig när han tänker på presenterna (okej, det där är inte sant... han är trött på att prata om det för att jag tjatar som bara människor som regredierat till 5 år kan). Och jag. Inte jag heller. Jag vill säga det nu direkt vad det är eftersom jag är så äckligt skitnöjd med den ena presenten. Troligtvis är jag mer exalterad och spänd inför den förestående födelsedagen än vad han är.

Eventuellt får han öppna skiten ikväll.
Eller nej det får han inte.
En dag har han i alla fall fått ta ledigt för att vi ska kunna genomföra denna lilla utflykt i herrens hage.

Bara 3 dagar kvar. Räknar bara onsdag, torsdag och fredag. Stryker idag nu. Vi får gå upp i ottan också så att han kan få öppna nån gång. Så har han önskat halloumi-mackor deluxe till frukost - kommer att fördröja presentöppningen eftersom de tar en stund att göra. Nej. Inga halloumimackor. Det blir te och knäckebröd.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅååå, vad spännande. Presenter är kul. Du måste skvallra om vad det var när han vl fått och öppnat dem :-)

mikebike sa...

skvallra nu!!

Anonym sa...

haha, så där är jag med när jag ger bort presenter, blir otålig och vill ge dem det nu nu nu!

Josefine sa...

maria: hahaha... det ska jag göra. jag är så nöjd med att jag själv är inkluderad i presenten och att jag kommer att få ut max av den!

mikebike: glöm det. direkt.

miri: haha... ja det är därför jag försöker att köpa det nära födelsedagen för att slippa många dagars plågor. den här gången började jag prata om presenten när den bara var i planeringsstadiet för ca 2 månader sen. sen dess har jag nog nämnt det minst en gång om dagen.