måndag 20 oktober 2008

Vi går på promenaden.

I morse fick jag för mig att jag skulle promenera med mannen till hans arbete och sen hem igen. Jag insåg när jag vaknade andra gången att det var ett dumt beslut. Det hördes och kändes i huvudet att det skulle bli regn. Men vi gick i alla fall och det var väldigt trevligt med lite frisk luft tidigt på morgonen.
Tog på de smartaste regnskorna.

Så här ska det se ut från nu till april. Grått grått grått. Nä förresten.
Sen försvinner ju de fina röda löven.

Göteborg i sin rätta kostym. Regn och blåst.
Hemma igen. Inte ens rökarna är ute. Och de sitter alltid där nere annars.

2 kommentarer:

mikebike sa...

fan bilden på järntorget med mary poppins var väldigt mycket meta och snygg.

Josefine sa...

Tack tack tack! Mina foton är helt slumpartade eftersom jag suger på allt vad inställningar heter.