onsdag 29 oktober 2008

Nyfiken i en strut

har gjort sitt inträde. Äntligen. Nu ska det tjatas om presenter här. Jag älskar att veta vad som finns i presenterna och att han inte vet men desperat vill ta reda på vad det är.

M:s bror har varit på besök. De spelade wii. M förlorade. Jag njöt. Han svor. Jag njöt mer.
Sen skyllde han på att han var trött i ryggen, att P satt för nära när han spelade samt att min fot låg något för nära hans. Vet ej vad foten hade med saken att göra med tanke på att man spelar med händerna. Det är dock en njutning att se.

M:s bästa stunder i livet är nog
1 när hans dotter föddes
2 när han vinner över sina arbetskamrater och får skända dem verbalt. (de hatar honom.)
3 när han vinner i sten, sax och påse
4 när han vinner över mig i vad som helst
5 när han träffade mig

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Hahaha - han låter som mig ju :)

Josefine sa...

Hahaha... ja egentligen är jag också exakt så men det är så skönt att vara på andra sidan nu!