torsdag 24 september 2009

Ett litet tips:

om man vill hålla sig väl med en höggravid som just rensat kattlåda, sopsorterat, vattnat tusen blommor, vikit kläder, bäddat din säng och fixat mat åt dig...

När den höggravida sen dammsuger vardagsrummet där du spenderat en ansenlig tid framför barnprogram skrik då inte

STÄNG AV DEN DÄR
JAG HÖÖÖÖÖÖR INGENTING AV VAD DE SÄGER
SLUUUUUUUUUUUTA DAMMSUGA
JAG HÖÖÖÖÖÖR INTE TV:N

Nej. Låt bli det. Det är dagens tips.
Annars är det mycket möjligt att dagens fika dras in och du får SE på när den höggravida äter upp din kaka med.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förutsätter att det är M som du menar och råkar vara hemma idag..... ;-))))

Johan I Majorna

Unknown sa...

Suck! Mycket mer kan jag inte säga. Jag vet vad du pratar om.

Medelklassman sa...

S eller M?

(Till skillnad från S&M, som är något helt annat.)

Anonym sa...

Vad är egentligen grejen med att skriva bara förnamnets initial när man i bloggar och annat skriver om någon närstående? Är det lathet? Någon slags felriktad vilja att anonymisera dem? Riktar man sig bara internt till folk man känner på riktigt i verkliga livet som också känner personerna bakom initialerna? I så fall varför lösenordsskyddar man inte aktuellt innehåll? Alla andra gör det så då gör jag det med. Inget direkt riktat till just innehavaren av denna bloggen, jag kom bara att tänka på det nu. Man ser beteendet överallt.

Tinalinatiny sa...

Jag hoppas att det är S:et du menar? :)

LindaoEbbaoPalten sa...

Ajaj, gravida ska inte rensa kattlådan :/

Josefine sa...

Ja det är klart att det var M som satt och tjöt. Man stör inte honom i Bolibompa ostraffat!

anonym: för att det är så sköööönt att bara skriva en bokstav i stället för hela namnet.

LindaOEbbaoPalten: Jo om man har handskar och tvättar händerna direkt efteråt. Glömde skriva ut mina säkerhetsåtgärder. Det har anmärkts på det här i bloggen tidigare..