tisdag 10 februari 2009

Alla hjärtans dag-tips.

Jag fick lust att köpa en present till M till alla hjärtans dag och kollade lite på Bluebox. Då fann jag den ultimata presenten som jag VET att han skulle bli alldeles överlycklig för.

Här kan man läsa om denna lilla experimentella bok.
Sen tänkte jag att jag kanske eventuellt kan komma på något annat i stället också låter jag någon skriva ut instruktionerna från nätet.

Jag ställer mig dock ytterst frågande till om tjejerna kommer att "skrika av förtjusning" när valfri man drar fram sitt könsorgan och gör konster på en fest. Eventuellt är det bäst att nyttja denna bok och dess tips på hemmaplan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vilken rolig bok! Jag skulle nog skrika av förtjusning över själva boken, men kanske inte till karlar som drar fram kuken!

Anonym sa...

Haha : ) Den är säkert skitbra.
Frågan är bara om man hinner få hem den innan?

Medelklassman sa...

Vilket effektsökeri. Själv har jag endast två användningsområden för densamma.

Josefine sa...

sassy: hahaha.. nä precis!

annie: jo de skriver att man får hem den på två dagar eller något så beställ du en... hahaha...

30+: va? har du någon som helst aning om vilka konster som kan utföras med ett sådant könsorgan? har man tråkigt en kväll - inget på tv eller så, då passar det jättebra.