fredag 6 februari 2009

Det var inte Shakespeare som skrev det här.

Eftersom M är sjuk idag passar jag på att lägga ut den här lilla ordväxlingen. Det är natten den 18 oktober och M sitter på toaletten med tandborsten i munnen och ser allmänds dödstrött (och full) ut. Jag kommer in med mobiltelefonen i högsta hugg och börjar dokumentera.

-Vaddå?
- Du verkar väldigt pigg... [sluddrar M med tandborsten fortfarande i munnen]
- Är inte du det då?
- [suckar] ta bort! (han menar telefonen) ta bort ta bort ta bort. Kan du gå härifrån? (jag filmar M:s bens möte med toalettringen)
- Har du nånting du vill dölja?
- Ahmen... kan du inte gå härifrån... asså baby fan vad det här är obehagligt. Kan du inte gå ut en stund?
- Jo [jag skrattar mycket glatt och stannar kvar]
- Åhhhhhhhh
[jag skrattar mer M borstar tänderna]
- Gå! GÅ [skriker han och pekar med hela armen] GÅ UT JAG MÅSTE BAJSA! Det här är bara jobbigt!
- Förlåt jag hörde inte vad du sa [jag skrattar]. Vad sa du att du behövde göra?
[M med tandborsten i munnen vänder sig trött med ansiktet mot duschen, suckar]
- Här har vi.... MIKEBIKE från Bloggfrossa! Vad sa du att du behövde göra?
- GÅ UT!
- För att?
[M sliter ut tandborsten och spottar ut skummet i handfatet bredvid, kalsongerna runt fotknölarna och han har en blick som nästan är död]
- Kan du inte gå ut? [med bedjande röst]
- Om du säger vad du behöver göra...
- Nej det tänker jag inte göra säga vad jag behöver.
- När du sagt vad du behöver göra så kommer jag gå ut!
- BAJSA!
- Du får säga så här nu: Gå ut härifrån för jag behöver bajsa.
-Gå ut jag behöver bajsa!
- Men med inlevelse som innan.
- Gå UT jag måste verkligen BAJSA
- Behöver du det? [zoomar in ansiktet]
- Åhhhhh vad jag måste bajsa! GÅ UT! FÖR HELVETE gå ut! Gå ut för helvete...
- säg vad du behöver...
- annars kommer jag bli helt JÄVLA TOKIG
- Vad är det du behöver göra?
- BAJSA GÅ UT
- Varför det?
- Baja baja baja baja baja. Gå ut!
- Jaha behöver du bajsa?
- GÅ UT JA MEN FAN VAD JOBBIGT DET HÄR ÄR. STÄNG. ARRRRRGHHHHHH [skrattar lite mot sin vilja] GÅ UUUUUUUUUUUUUUUUUUUT. ÅHHHHHHH JAG KOMMER GÖRA DET JÄVLIGT JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT JÄVLIGT JOBBIGT FÖR DIG. ÅH FY FAN VAD JOBBIGT DU KOMMER FÅ DET.
-Du säg godnatt till kameran!
-Håll käft! Det här kommer bli riktigt.. [det säger plums]
- Oj där kom den! Men säg godnatt till kameran!
-Godnatt.

Slut på filmen.
-

12 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det här var verkligen dökul! Jag måste testa att filma Niklas när ahn är full och bajsenödig nån gång! hahaha!

Ha det nu så skönt i Laholm!

kram

Tinalinatiny sa...

Ganska elakt, men ack så roligt :)

Tinalinatiny sa...

Ja, det känns otroligt avlägset. Ha en fin fredag du med, & slå till på väskan vettja! :)

Mr Elway sa...

HA HA HA HA!!

Anonym sa...

Herregud! Du är ond på riktigt!
Och underhållande.
/K

Jenny sa...

Ha ha! Roligt!

Nemo sa...

Med en sån flickvän behöver man inte jättemånga ovänner ;-)

Vissa övertalningsförsök har jag gett mig in på. Sagt till min kära S: Skall du inte också börja blogga, älskling.

Tror jag lägger ner den
lobbyn

Anonym sa...

Hahahaha! Mohaha. :P
Jätteroligt juh.

Ha en härlig lördag.
Kramelikram

Anonym sa...

Sådant material kan vara MYCKET bra att tillhandaha vid tillfällen där man ligger lite i underläge :D

Caravaggio sa...

Jag tycker det mest chockerande är att han kallar dig baby. Finns det någon svensk som klarar av det?

Anonym sa...

haha jisses..men att du ens kommer på taken att filma..fast det kanske man borde göra nån gång när sambon är full för att sen visa honom att han ite är fullt så nykter eller sexig och charmig som han tror han är..

Anonym sa...

Eeh... OK... känns som att detta säger mer om den som filmar, än den som bajsar...