måndag 2 februari 2009

Att ha osannolik tur!

Häromdagen när vi hämtade lilla S hos sin mamma fick M tillbaka en gammal film (jag är säker på att D behållt den för att hon inte kan få nog av "Chucken" även om hon förnekar det för tillfället).

Jag är så glad att vi nu fått hem den. Jag tjatar och tjatar om att få se den. Ska tydligen vara en helt magnifik film. Enligt M visar Norris upp ett fullständigt fenomenalt karaktärsskådespeleri. Det verkar nästan som att filmen är så omtumlande bra att M inte orkar se om den just nu - jag vet inte. Den kanske kräver sin man/kvinna. Den kanske river ut ens hjärta? Jag är inte så bevandrad i Chuck Norris. Men här är den i alla fall:
Kanske ska jag ge mig i belöning att få se den när jag städat, tvättat och sprungit?
Kan inte tänka mig en bättre belöning än "actionfilmernas actionfilm".

10 kommentarer:

Medelklassman sa...

Som du spretar med tårna. Otäckt.

Josefine sa...

jaså.

dag för dag sa...

Hahaha! Jag har inte ens sett filmen och den har varit ett hån mot mina andra filmer. Jane Austens karaktärer har länge klagat på att han inte är en gentleman. Jag hör jubel och fest från lådan där de bor nu.

Anonym sa...

Haha Chuck Norris den gamle räven. Hoppas vi får läsa en djupgående analys av actionfilmernas actionfilm sen. :P
Kramelikram

Anonym sa...

Jag har aldrig sett en Chuck Norrisfilm, så den där vore ju något!

Jo, vi måste ses snart ju! Till helgen kanske?

kram

Anonym sa...

Jag har aldrig sett en Chuck Norrisfilm, så den där vore ju något!

Jo, vi måste ses snart ju! Till helgen kanske?

kram

Anonym sa...

Jag har aldrig sett en Chuck Norrisfilm, så den där vore ju något!

Jo, vi måste ses snart ju! Till helgen kanske?

kram

Anonym sa...

Anna har tjingat att få ta i filmen först av alla, nu när den varit så nära dina fötter. Hon längtar helt sanslöst har jag hört. Vilka fynd jag gjorde idag, gick runt på avdelningen i säkert en timme. Snart blir det syskonbarn för dig! På något vis... Hmm.

Josefine sa...

ann-louise: ha ha.. så fort jag lyckats ta mig igenom den lovar jag att återkomma med recension. jag förväntar mig en storslagen film nu! kram

sassy: ja den kan nog vara riktigt bra den här rackaren.. den låg på "videotoppen" i 25 månader i Sverige! kram

moped: jag lovar att vidröra allting jag äger med mina fötter innan vi kommer till laholmia. jag ska "fota" allt jag har. va? syskonbarn... har du slängt in en bulle i ugnen plöstligt bara för att få köpa små pyttekläder?

Josefine sa...

dorro: jaha. ja det kunde man ju tänka sig. man kan nästan se på skägget att han är en riktig opålitlig gammal snuskhummer den där chucken.