fredag 20 februari 2009

This gun's for hire.

M är inte i hemmet. Alltså tar jag på de här:
och dansar till världens bästa fredagslåt i sovrummet samtidigt som jag rensar garderoben. Glamouren är slående. Bländande rentav.

P.S. Varför skulle Bruce vilja change his clothes, his hair , his face? D.S.
P.S. II Jag älskar delen där Courtney Cox kommer upp och dansar disco med Bruce. Jag vet en som skulle döda för att få vara Courtney just där. Min kille. D.S.
P.S. III Jag vill ha linnet med Bruce ass på men de är alltid så JÄVLA dyra på ebay D.S.

10 kommentarer:

Mr Elway sa...

Ah vad rätt ute du är igen muffin!

Grym låt till fredagsmaten!

(Och jag vet en som dansat, 9 år gammal, med B ;) )

Anonym sa...

Fan dom där socksen slår mina MUSTO-sockar med hästlängder. Dessutom är de noppriga. Ge mig dina?

Tinalinatiny sa...

Sjukt fina tofflor/sockar! Vsr har du hittat dom? :)

Låter som du haft en ypperlig fredagskväll.

Anonym sa...

hmm men kan det inte vara värt dyrheten då..en stor utgift en gång och en total stor evig lycka med köpet?

och dina tofflor är sexiga.

Mr Elway sa...

Rättning, hon hade inte alls dansat i mörkret 9 år gammal, bara inbillning från min sida.

Och tofflorna var fraesiga (vet inte hur jag gör bokstaven a med två prickar över)

Rosa Hemmet sa...

Ja men oh ja, det finns nog inget som är glammigare än att rensa garderoben, iaf när det är klart och ser ut som i sarah jessica parkers garderob ;p Snygga tofflor!

Anonym sa...

Mig passar det nästan när som helst, säg en tid du!

Anonym sa...

Jag kan hämta upp dig utanför din port kl 14:30 som en sann gentleman!

kram

Anonym sa...

Jag gick och skrattade för mig sjlv hela vägen hem bara för att jag tänkte på den där kassörskan. Och jag såg framför mig hur du försöker leda M till en annan kassa när ni handlar, och hur han släpar med dig till hennes kassa. Jag skrattade så jag skakade och ibland var jag tvungen att hålla handen för munnen och låtsas att jag hostade. Jag måste ha sett helt galen ut!

kram

Josefine sa...

mr elway: eller hur. det är en låt som aldrig slutar vara svängig!

umma: haha... gillar du dem? jag med! min kille tycker jag ser ut som en tönt i dem men det skiter jag i för jag tycker han ser ut som en tönt i sina gamla militärkalsonger.

tinalinatiny: åh tack! och varma är de med. köpte dem på bolagret för några år sedan har jag för mig.

garderobsgrubbel: exakt! jag bör slå till vid närmsta tillfälle.haha... sexiga.. precis det säger jag med!

rosa hemmet: min garderob ser inte riktigt ut som carries men den tar sig i alla fall...