måndag 23 februari 2009

Gömma sig.

För ett tag sedan var jag och min älskade pojkvän och åt pasta på pastarestaurang - vilket M firade med att klä ut sig till bordsduk. Eftersom det var jag som fotade och uppmärksammade det hela (han märkte ingenting) är jag nu väldigt sugen på att vinna det där playstationet som han (jag) kan kamma hem om han (jag) får tillräckligt högt betyg hos Gömdig.nu

Please rösta på honom så att jag får ett playstation.
Jag är värd det.
Jag är en snäll och rolig tjej på 26 jordsnurr och min favoritfärg är röd.

Do it!
Rösta på min egen Bordsduk här!!!
(sätt en femma. det är jag värd. nej jag lovar jag är inte köpt.)

19 kommentarer:

emster sa...

SÅ! Röstat. En femma. Såklart.

Josefine sa...

hahaha tack! nu vet jag en till som blir skitglad!

Anonym sa...

Självklart får du en femma! Den bilden är ju jätterolig!

Anonym sa...

Nu har du en röst till!

Anonym sa...

men, går ju inte att rösta. eller är jag för dum blondin för att förstå hur man gör? jag skäms isådanafall i förskott.

Anonym sa...

Fem poäng. :-)

Det är du värd, nemlisch.

// Blygisen

Anonym sa...

Haha! Satte en femma. Klart du ska ha ett playstation! Jag skulle inte klara mig utan mitt. Ja, jag erkänner. Är en sådan där spelnörd. :P

Kramelikram

Jo tjena sa...

Haha givet att rösta på dig ju!

Anonym sa...

Det bidde en femma :-)

Jenny sa...

Röstat!

Tinalinatiny sa...

Självklart har du fått en femma. Älskar den där bilden, haha.

Cliff Hanger sa...

Mycket rolig bild på bordsduksmannen! Men orka rösta liksom. What´s in it for me (hitta på nåt!)?

Medelklassman sa...

5 av 5

Daniel sa...

Vi gör allt för att du må vinna!

Anonym sa...

5:a och det ser riktigt bra ut för dig än så länge i topp med 4,33 i medel.

Bara en tanke, tänk vad roligt det hade varit att gå tillbaka med samma skjorta och helt enklet sno duken från bordet, d v s sitta där utan duk och med den skjortan och se om någon lägger märke till det av de andra gästerna. =))

Keep up the good work.

Johan i Majorna

Anonym sa...

Du fick en femma av mig! Klart du ska vinna ett PS!

Ja, den där grannen är knäpp, så mycket kan det bara inte låta av att ett par katter springer. Och visst, någon gång ibland jagar de varandra mitt i natten och springer omkring, men det är inte ofta! Hon får det dock att låta som om de springer hela nätterna. Också ska vi enligt henne flytta möbler kl. 23 på kvällarna...Suck!

kram

Josefine sa...

Åh tack tack tack alla underbara människor! Jag är väldigt tacksam och det är Cykel-Mike också. Igår lös hans stora ögon av lycka när han såg sig själv stiga till toppen. Han har inte fattat att det blir mitt PS än..

Helena mitt i smeten sa...

Röstat och klart!

Honey sa...

röstat! fast det verkade ju inte som om det nödvändigtvis var den som låg i topp som fick ps3:an, utan bara någon av dem som juryn valde ut. hoppas ändå på bordsduken. det är alltid mycket roligare om man inte anstränger sig så mycket för att inte synas :)