tisdag 17 februari 2009

Mardröm.

Häromnatten drömde jag att jag och två andra personer var inlåsta i ett hus ute vid en kust. Vi sprang genom huset upp till översta våningen och där kunde vi inte komma längre eftersom där fanns ett fönster som inte gick att öppna. Då plötsligt hade jag en Brämhults-flaska fylld med vatten i handen som jag krossade fönstret med och när jag hoppat ut genom fönstret hade jag i stället en skära i handen. Mannen som skulle döda oss kom springande upp och sedan körde jag skäran rakt genom hans mage - vilket var lite trixigt eftersom skäran ju är rundad. Det var segt och kändes äckligt.

Hur som helst.
Det var den sämsta produktplacering (Brämhults juice) jag någonsin varit med om.

Bild lånad här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!

(Fast tänk vad läskigt, om någon kommer på en teknik så att man kan produktplacera i folks drömmar)

Medelklassman sa...

Humor.

Men ganska bra produktplacering av det där skär-bolaget. En skära liksom, hur modernt känns det?

Anonym sa...

Verkar som att "Ryssland" har dåligt inflytande på dig ;-)))

J I Majorna

Anonym sa...

tänkte bara meddela: äppleknaprande i tysta läsesalar är rätt irriterande och börjar klättra uppåt på min äckliga ljudlista.