onsdag 4 februari 2009

Nummer 6

Utmanad av Ann-Louise som har En bulle ur ugnen.

Regler:
Gå in i mappen mina bilder, gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.

Från Aeroseum när jag var där tillsammans med M och
lilla S. M hade justtillfrisknat från sin dundersjukdom
på nyårsafton och vi tog en äcklig kaffe i deras cafédel.

Den som känner sig manad får göra det här utmaningen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Där var jag i påskas med min far och min sambo. Ett paradis för dem, men jag frös mest och irriterade mig på guidens plumpa skämt om kvinnor (jag var den enda i gruppen utan snopp).

Och ja, kaffet var inget vidare.

Anonym sa...

Åh, nej, någon annan hann före! Jag utmande precis dig ju...

Det blev inget gym, hann inte. Jag gick upp kl 8 för att jag skulle hinna, men sen var jag tvungen att gå och handla och skura ur kattlådan och rätt som det var hade klockan blivit mycket. Imorgon ska jag springa iaf!

kram

Josefine sa...

Melinda: jag kan tänka mig ungefär hur det lät. Det var ganska... eh.. gubbigt där. Vi tog ingen guidning. Lika bra verkar det som.

Sassy: haha.. jag gör din med! shit. ja dagarna bara försvinner. längtar till det blir ljust ute!