torsdag 5 februari 2009

I min mailbox.

För någon vecka sedan gjorde jag något jag skjutit fram under en mycket lång tid. Närmre bestämt 8 år. Jag gick igenom hela min gigantiska inbox och rensade bort skit och sorterade in i mappar.

Två av mina vänner har skickat anmärkningsvärt många mail. L och K. Deras ämnesrader var... ja vad ska jag säga? Omväxlande. Underhållande, perversa, äckliga och ibland fina. Nu tänkte jag delge er några av de bästa (och jag har ingen som helst inblandning i de här subject-raderna - ty mina mail ligger ju i deras inboxar).

Ekser er hekser.
En gammel fis!
Hei min lille prinsesse!
Jag er ikke død.
Slaskfittorna.
Elskede pølse.
Jag elsker mitt penis atlas!
Fra en mannshater av rang!
Kua di er grønn och slangen Leif er gul.
Replace food with sex, a successful life.
Det store lem stod i klem.
Strekk alltid ut etter seksualakten.
Forby penis?
Jeg spiser heller diare.
I could not resist his dick but it made me sick.
Den lille mannen uten kønnshår.
Han mistet sin penis i baesjen.
KJØTTGROTTAN slår till igen...
Ukjent dildo i anmars.
Romslig kjønnsorgan selges till høystbydene!
Tysk bøg med britisk elsker.
Hater alle snopper!!!!
JEG ER FORELSKET!!!
Sex? Nei takk!!
Jeg savner deg!
Ångestpirogen har fått nog.
Glansen i ditt öga. (ska nämnas att vi då hade fått reda på att ollon heter glans på danska(?)
Min lilla mödomshinna.
MiniElvis and the Fjärting Fitts. (Minielvis var även känd som talibanen av någon anledning, Hon var pytteliten och skitsnuskig. Adopterad från Sydkorea - det hade dock ingenting med hennes perversa sida att göra.)
Grab my shaft.
Lafitte gråter.
O ljuva smärta.
Mitt lilla löskokta ägg.
Spegel, spegel på golvet där...
Den gyllene gudskuken.
Åh Bruce-Marie, dina tighta byxor.
Tuggade penis i tipi, bröt av en tand.

Ja. Jag vet inte vad det här säger. Bara att det är fantasifulla ämnesrader. Att sex och kärlek verkar vara det hetaste. Och så ständigt denna kärlekssorg som manifesterar sig i subjectrader som "hater alle snopper!!!". Det var fina tider det.

3 kommentarer:

Tinalinatiny sa...

Hahaha! Sjukt roligt :)

Josefine sa...

haha... skönt att du tycker det och inte att vi behöver tvångsomhändertas. eller ja. att de behöver det!

Tinalinatiny sa...

Ja, det var sjukt roligt, & kanske bara lite sjukt ja, hah.