söndag 1 februari 2009

Oh happy day II

Jag har vaknat på ett underbart humör idag. Den rätta sidan.
Jag har hunnit reta M till vansinne 4 gånger under en timmes tid.
Dessutom lyckades jag skrämma honom brutalt när han kom ut från toaletten så att han skrek rakt ut som ett litet kastrerat gossebarn.

Nu ska vi slipa slipa slipa slipa slipa slipa slipa slipa.
Spackla lite.

Måla måla måla måla.

Dagens bästa: sökte på disco 70´s på Spotify och fann en skiva som heter "Gay power II". Den lyssnar vi på nu.

Har inte tid med det här mer nu. Måste ner och dansa till gay power för min slipande man!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha... låter som helt rätt musik. Lite rooomservice, sådär...

Josefine sa...

ja det var det minsann!

Anonym sa...

Du får spackling att framstå som något oerhört roligt! Jag kanske borde prova...

kram

Josefine sa...

hahaha... det lät nog roligare än det var. men med rätt musik lyfter det i alla fall något. kanske skulle man ha varit lite full ocskå.. hmm.. kram

Anonym sa...

Jag har tittat på när min pojke har spacklat. Sen har jag pillat på lite skruvar. Gnagat på en spik. fotograferat fina golvplankor. sen grävde jag lite med fingrarna i spackelburken. höll i en bräda. skruvade lite. Mycket rolig helg! (jag gjorde med andra ord ingenting när han gjorde en hel massa)

Josefine sa...

haha... det låter alldeles lagom. själv har jag nu blivit en fena på det här med spackling. det är som om det flyter spackel i mina ådror!