fredag 27 februari 2009

Helg.

Nu ska vi äntligen åka till mina föräldrars sommarstuga i Mellbystrand och det ska bli så skönt så jag finner inte ens ord för det hela. Vi ska promenera på stranden, läsa böcker, äta mat och titta på film.

Tyvärr har M slagit till med lite "roligheter" idag som man kan läsa om här.
Han har alltså tillsammans med en kollega ätit en hamburgare ur en konservburk. Alltså en hamburgare med bröd som varit konserverad under en längre tid. Det kan man säga vad man vill om och jag tänker inte ta upp vad jag tänker om det lilla upptåget här. Innan pratade jag med den lille gynnaren på MSN. Han upplevde att läpparna domnade av lite.

Nu ska vi åka om en timme och detta firar han genom att skicka en länk till en sida där man kan läsa om andra, vad ska jag säga?, retarder som förtärt samma rätt. De hade tydligen också känt att läpparna domnade av lite, de blev yra och sedan kräktes de.

Jaha. Nu ska jag alltså sätta mig i en bil med min pojkvän som ätit en konserverad hamburgare. I den bilen ska vi sitta tillsammans under ca 16 mil.

Skulle han spy blir det ingen vacker syn.
Spyor är ju som bekant väldigt äckliga.
Men det är naturligtvis inte bara det det handlar om - det kommer inte att bli vackert för honom på grund av min reaktion.

Okej. Då åker vi. Ses efter helgen!

Mr Elway påminde mig om en av världens bästa låtar. Nu tar vi och lyssnar på den.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, hoppas han överlever!

kramkram

Mr Elway sa...

Ha ha ha. Det är ju fantastiskt roligt. Mike är min nya hjälte! (Jag hade aldrig vågat göra det ;) )

Tinalinatiny sa...

Jag läste om den smarriga burgaren. Herregud så äckligt! Hahah.
Hoppas att han lyckas hålla den kvar i magen..

Ha en underbar helg! (Usch, det lät nästan sarkastiskt såg jag nu, var inte alls menat så..)

Jenny sa...

Nä fy, jag hade aldrig vågat heller... (eller velat eller triggats att anta utmaningen). Hoppas helgen blir trevlig i stugan!

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH vad äckligt det lät med konserverad hamburgare, tror inte det kommer bli nån patenterad sensation iaf;p

Skulle vara mer oroad att den skulle komma ut den andra vägen, i en inte allt för trevlig lukt.. haha

Hoppas ni får mysigt! :)

Anonym sa...

"Han upplevde att läpparna domnade av lite."
Those who dares, wins :)

Anonym sa...

Jag är lite nyfiken på länken han skickade. Dela med dig?

Anonym sa...

Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing
all that over again. Anyways, just wanted to say excellent blog!


Also visit my site - vaga
My website: vage

Anonym sa...

Intercombase - Business translation text in different fields one hundred forty languages. Media Translation, Manufacturing Translation, Automotive Translation - Summit affordable.

Spanish Translation - [url=http://www.intercombase.com]Turkish[/url]