lördag 31 januari 2009

Vår dag i korthet:

Frukost

Slipa
Spackla spackla spackla spackla spackla spackla spackla Spackla spackla spackla spackla spackla spackla spackla Spackla spackla spackla spackla spackla spackla spackla Spackla spackla spackla spackla spackla spackla spackla Spackla spackla spackla spackla spackla spackla spackla Spackla spackla spackla spackla spackla spackla spackla.

(Jag slipade lite. Spacklade en stund. Sedan är det M som hållt i spackelspadarna. Jag mår lite dåligt. Han är världens bästa - for sure.)

Snart när min älskling spacklat färdigt ska vi äta mat. Jag längtar. Sen ska vi kramas och titta på Coupling.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha... snart kommer du och säger att ni spacklade också ;-)

Caravaggio sa...

Vilken toppendag. Bara roliga saker som spackla, äts, kramas, se på Coupling (om det är dom säsongerna där Jeff fortfarande är med). Slipa är iofs skärp men bortsett från det så.

Anonym sa...

Haha vilken dag!

Vad blir det idag då? Ska det överflödiga spacklet slipas ner månne? :P Kram

Nina sa...

Som en dag i Blondinbellas (eller valfri bimbos) liv. Spackla spackla spackla.

Josefine sa...

maria: haha... ja precis!

caravaggio: ja ljuvt var det. speciellt för mig som låg i soffan! oh nej det mindes inte jag att jeff försvinner. är det sista säsongen?

ann-louise: tyvärr är din iakttagelse helt korrekt. vi hoppas på att kunna börja måla också. sandväggarna är borta nu i alla fall. nu ser de mer batikmönstrade ut.. usch. kram!

kanina: ja ungefär osm när jag blev sminkad på make up store och sedan kunde rita saker i all foundation.