tisdag 6 januari 2009

I'm the Color me happy Girl Miss live and let live.




8 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilka häftiga bilder. Du har verkligen talang :-)

Daniel sa...

Å färggrannt ska det va! Me like!

Josefine sa...

Maria: tack! gick förbi det gröna soperummet en dag och tyckte det så skithäftigt ut. jag blir verkligen jätteglad för din kommentar.

Daniel: ja minsann. klart det ska va!

Anonym sa...

Jättehäftiga bilder! Håller med Maria här längst upp. Du har vekligen talang. :)

Hoppas du bjussar på fler framöver.

Kramelikram

Anonym sa...

Så jävla grymma bilder! Jag älskar dem! Jag älskar färgerna!

Ska vi ses 18:40 utanför Liedl imorgon?

kram

Josefine sa...

ann-louise: tackar och bockar. jag blir jätteglad! kan inte ett smack om fotografering. just nu experimenterar jag bara. ska lära mig på riktigt vad det lider. kram!

sassy: tack så hemskt mycket kära du. det värmer verkligen. tycker det är så roligt att fota nu och då är det kul med sån fin uppskattning. kram!

Anonym sa...

Det gör vi!
Det ska bli kul, nu har jag inte boxats på 3 veckor!

kram

egarcia sa...

Tänkte precis fråga om du på nåt sätt jobbade med fotografi men nu fick jag ju svar på det!
Jättefina bilder. Jag blir inspirerad, har precis själv fått en systemkamera(fast digital)och längtar tills jag ska hinna ut nån vacker dag och fota. =)