tisdag 20 januari 2009

Detta vet jag om min yngsta syster

(utan att ha pratat med henne på ca 3 veckor)

14 januari: hon lyssnar på Kings of Leons "Sex on fire"
15 januari: hon duschade, borstade tänderna, och såg sedan Kalla fötter.
16 januari: hon jobbade och sedan firade hon min andra syster samt åt citrontårta.
17 januari: fick hon massage på muskelharmoni, sen ska hon bada.
lite senare: hon har badat. Och även lärt sig "två nya lyft".

Här verkar hon ha haft lite paus (för fest enligt bilderna).

20 januari: hon jobbar - sista lektionen för idag. Sen ska hon vila.

Jag har även hört ryktas om att hon skaffat en kille. Via djungeltelegrafen (mamma).
Anna - I'm on to you...

9 kommentarer:

Caravaggio sa...

1. Kalla fötter är världens bästa serie någonsin.

2. När jag läste först så fick jag för mig att all info kommit till dig via djungeltrumman. Sen fick jag för mig att det inte var så. Hur som helst så hade det varit väldigt roligt om din mamma ringt dig den 14 jan och sagt att din syster hade lyssnat på Sex on fire av Kings of Leon den dagen.

Josefine sa...

1. ja! jag älskar kalla fötter. vi låg och grät som två barn i soffan i slutet jag och mikeybikey (och då har jag ändå sett hela serien en gång innan).

2. Haha... ja det hade varit väldigt lustigt. Nej jag får tacka facebook för denna information. Hon är så mycket på facebook så hon hinner inte ringa. Jag hoppas att detta inlägg ska tvinga henne till ett samtal.

Anonym sa...

hahaha! Jag är en strängt upptagen kvinna, men nu när jag har ett lyxschema på skolan är det massa tid över. Snart kommer jag upp och experimenterar med pizzabullar igen. Var så säker :)

Anonym sa...

Haha, vilken koll du har på henne!

Anonym sa...

Ja, vad tekniken ställer till det ;-) Inget är liksom hemligt!

Jo tjena sa...

Det där kändes som något min storasyster skulle ha skrivit. Måste ringa henne i morgon. Ja.

Och Kalla fötter är heeeeelt underbart!

Nipe sa...

Kalla fötter var ju den bästa serien ever!

Anonym sa...

Har du henne på msn eller nåt sånt? :)

Josefine sa...

lilla anna: jaaaaa!!! gör det! stella skulle bli jätteglad. och vi också såklart!

sassy: haha.. ja allt tack vare facebook annars hade jag inte vetat ett smack. men minsann.. hon ringde sen!

maria: nej på facebook finns inga hemligheter!

jo tjena: ja gör det! storasystrar blir glada när lillasystrar tar sig i örat och fixar lite tid och hör av sig! i love kalla fötter.

nipe: ja jag tycker också det. den och six feet under. tveklöst!

shoebox: ja men hon är aldrig inloggad. hon är bara ute och ränner med sina kompisar eller jobbar.. all play.