torsdag 15 januari 2009

Jag och min katt.





11 kommentarer:

Anonym sa...

ååååå... *blir varm i hjärtat*

Lallis - liv och leverne sa...

Så himla fina bilder!!
Kram Lallis

Anonym sa...

Underbara talande bilder! Så vackert.

Åsa sa...

En ny Kalle Vrånglebäck kanske?

Åsa sa...

Fast om Ryssland då...

Anonym sa...

Åh, vad söta ni är! Jag kan riktigt känna hur mysigt ni har det!

Du, är det inte dags för en öl snart?

kram

Tinalinatiny sa...

Mysiga bilder! Han är bra söt lilla Ryssland.

Josefine sa...

maria: mmmm.. man blir ju det av katter! och snart har du din lavendel med.

lallis: tack!

katinka: tack så mycket! vi hade det väldigt mysigt.

åsa: jag fick faktiskt kolla wikipedia för att veta vem det var men nu har det plötsligt poppat upp minnesbilder från det där programmet! så kanske det!

sassy: tack vad fin du är! och JA! öl. klart.

tinalinatiny: tack! ja han är mitt lilla hjärtegryn (eh blir mes med honom). vi har just tagit en liten tupplur i soffan och jag blir alldeles lycklig av denna kattkärlek.

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Vilka fina bilder på dig och missen! Svartvitt gör bilderna mer poetiska på något vis, snyggt. Du kanske får göra någon tavla av någon av bilderna? :) Huh här har de lovat 30 minus idag, tur man har en fluffig dunjacka! Ha en trevlig helg :)

Anonym sa...

Vad sägs om öl på måndag?

Daniel sa...

åååh när två blir ett!