tisdag 13 januari 2009

Lille Patrick.

Marta och Johanna Frisk ska gå från Umeå IK till Los Angeles.

Patrick Ekwall tror att Frisk går över för att de ligger med varandra och att detta drar ett löjes skimmer över damfotbollen. Jag tycker att det drar ett jävligt stort löjes skimmer över Ekwall.
För det kan inte ha med Frisks spel att göra. Nej nej. Kvinnor ligger ju sig till allting.


Och om det nu skulle vara så att de är ett par. So what?

Jag har aldrig hört honom spekulera i om några av de manliga spelarna ligger med varandra.

Men nu spekulerar jag i om han ligger med någon på TV4. Så måste det vara.

9 kommentarer:

Jo tjena sa...

Om Ekwall inte ligger med någon på tv4 är jag mäkta förvånad över att han är kvar.

Caravaggio sa...

Ekwall och Jihde skulle kunna vara nånting. Varför skulle annars Jihde gå tillbaka till TV4? Så spännande kan det inte vara att hålla på med Idol.

Medelklassman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

JAG VILL OCKSÅ KNULLA MARTA , RING MIG 076 1198661

mikebike sa...

Hallå hallå!! Det är väl ganska uppenbart att Patrick Ekwall blir knullad skiten ur av Peppe Eng dagligdags. Det är ett rykte som gått länge att patrik har sugit c:a 1,5 mil av peppes stång.

Anonym sa...

Var hittade de Ekwall från första början?

Josefine sa...

jo tjena: jag med!

caravaggio: jag tror att du är något på spåren där.

mikael:hahahaha.... okej. också glimmar det ondskefullt i engs guldtand.

maria: nä det undrar jag också. pajas är vad han är.

Världen enligt J. sa...

Det är så j***la lågt och patetiskt! Ekwall borde för övrigt skickas på en grundkurs i genusvetenskap...

Nipe sa...

Ekwall borde snyta sig, klippa sig och skaffa sig ett jobb!