lördag 31 januari 2009

Otippat:

jag går upp. Tar en espresso och ett knäckebröd i väntan på den riktiga frukosten när mannen i det här hushållet vaknar.

Jag slår på 4:an. Vem ser jag?
Mats Ronander.
Bara det är otippat. Mycket otippat eftersom jag inte sett honom på trettio år (det där stämmer nog dock inte eftersom jag bara är 26).


Det första jag tänker när jag ser honom är "oj herre gud lever han?" En inte helt otippad tanke.
Nästa tanke som dyker upp är dock den här och den är oerhört otippad:

"oj herre gud vilka snygga solglasögon Mats Ronander har på sig, dem vill jag ha!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, det är eh, vanligt underlag...? Som det brukar vara på skogsstigar. Inget spån dock.

Lycka till med spacklandet!

kram

Mr Elway sa...

Jag tyckte Ronander var väldigt lik Woddy Allen. Det var ganska otippat med.

Josefine sa...

sassy: tack!

mr elway: ja lite faktiskt. verkligen otippat!